//You are my ANIME
私のブログへようこそ


Welcome to my blog . I hope you will happy with my (pinky) blog

please leave if u unhappy .

o(v~v)o ~~~~ o(^~^)o

Kimi ga Suki.


これ見て

Story About Links Goodies




クレジットセクション
Header from Google
Edit Blog By Ash Kyouhei
Skin By LetthaKyra
Doodle By Fizgraphic
Tutorial By Lyysa Muazz Qay
Best view in Google Chrome only.


メッセージ
PLEASE KLIK ME ! 

Sila infrom korang coming dari mana ye . sbb shoutbox kali ni syau share ngan kakak syau kat blog ni Dream High so , just say like this enough " saya datang blog awak ye Syau " . ok , thanks ^_^
Segmen Giveaway Dari Blog Cik Lanun
Saturday, December 17, 2011 | 1:50 AM | 0 cute anime

Assalamualaikum , 
Hari ni saya nak join satu segmen giveaway .

Segmen ni mudah je tapi sayang ada satu je pemenang setiap segmen. Ada dua segmen. Satu,rasanya ramai blogger ada header yang cool dan awesome kan? Sape ada header yang cool tu bolehlah join segmen ni.
Segmen kedua,ceritakan serba ringkas tentang barang atau orang kesayangan korang dan apa keistimewaan barang atau orang kesayangan tu.

Tarikh tutup : 18 Disember 2011

So , sekarang ni , saya nak join segmen yang pertama . Iaitu mengenai header yang cool dan awesome .

Saya rasa , header saya tak dek lah awesome n cool sangat , tapi , boleh lah tersenarai kot . haha . gurau je :P

ini header saya , kakak saya yang edit kan :)


saya suka sangat gambar header saya ni sbb gambar tu penuh style dan fashion :D 
ok , perasan kejap -__-

saya nak tag : kakak , nita dan yui



|